פרסומת: איזה ריח יש לגבר?

Old Spice, מותג אמריקאי לטיפוח הגבר, השיק פרסומת חזקה ומוצלחת במיוחד המיועדת לבנות הזוג של הצרכנים הפוטנציאליים.

אנשי יחסי הציבור הממולחים מספרים כי הרעיון העומד מאחורי המותג הוא ‘לא להגיד לגברים איך להריח, אלא לספר לנשים איך הגבר שלהן יכול להריח’. או כמו שהם טוענים בעצמם: “אנחנו לא אומרים שסבון הרחצה שלנו יהפוך את הגבר שלך לטייס, רומנטיקן ומיליונר, אבל אנחנו רומזים שכן”.

המשך בצד השני של הפרסומת.

!The Tickets Are Now Diamonds

הפרסומת, ששודרה לראשונה בסופרבול האחרון, זכתה כבר ליותר מ-3 מיליון צפיות ביוטיוב, הישג מצויין לוידאו שהושק לפני שבועיים וחצי.

הצילומים האינטנסיביים נערכו במשך 3 ימים ורוב הדברים בפרסומת, שאולי נראים כמו אנימציית מחשב, נעשו במציאות. המתעניינים יכולים לראות את הוידאו הזה עם זוג היוצרים שמתראיין בתוכנית האינטרנט של ליאו לאפורטה על הסיפורים מאחורי הקלעים.

(ותודה לאיתי).