פרסומת גרמנית לסופרמרקט מראה את כל מה שטוב אצלם

Supergeilבעוד רשתות המזון בארץ נאבקות על כל לקוח לקראת פסח, עלתה בגרמניה פרסומת ויראלית מתעתעת חושים לרשת הסופרמרקטים Ekeda.

בזמן שאנשי השיווק המקומיים אצלנו עדיין מחפשים דמויות פשוטות, עממיות ומצחיקות-בשקל כדי לשדר לצופים שבסך הכל הם רק ירוויחו מהקנייה, לקחה הרשת הברלינאית פרנזטור בשם פרידריך ליכטנשטיין, מוזיקאי שרמנטי עב-כרס בן 58 שיוצר להיטי מינימל טכנו בזמנו החופשי.

את השם של שיר הנושא "Supergeil" אפשר לתרגם כ-"סופר-מחרמן" וגם "סופר-קול", בקיצור – כל מה שסופרמרקט לא אמור להיות. זה בדיוק ממשיך את הגישה של שימוש בסקס בטלוויזיה הגרמנית כמשהו שקיים ומקובל כבר דורות.

אם בעבר מיטב נערי ישראל היה מתגנבים בלילה לסלון כדי לצפות [lightbox title="רק שההורים לא יתפסו אותנו" full="http://youtube.com/watch?v=RZeQ-b1z_6c&hd=1&iv_load_policy=3"]באיזה ציץ חצוף בשידורי "טוטי פרוטי" ב-RTL[/lightbox], היום אפשר למצוא בפריים טיים הגרמני תוכנית כמו "Mieten, Kaufen, Wohnen" ("להשכיר, לקנות, לחיות") – סוג של תוכנית שיפוצים בה ניתן לכל משתתף סכום של 800 דולרים כדי לבנות את חדר חלומותיו. בתוכנית האחרונה השתתפה כוכבת פורנו מתחילה בת 21, שרצתה להגשים חלום ולעצב חדר סקס מיוחד כדי לשדר ממנו את תוכנית האינטרנט שלה.

תגובה אחת בנושא “פרסומת גרמנית לסופרמרקט מראה את כל מה שטוב אצלם”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *